*alt_site_homepage_image*
easyread

Įveikti atskirtį: grįžusių iš užsienio mokinių kalbinė integracija

Mokslinio darbo/tyrimo tikslas
Sparčiai augantys reemigracijos procesai paskatino imtis grįžusių į Lietuvą emigrantų vaikų kalbinės integracijos klausimų: kaip šie vaikai jaučiasi Lietuvoje, kas jiems sunkiausia, kurios sociokultūrinės aplinkybės daugiausia lemia mokinių kalbinės integracijos procesus, kaip juos sutinka Lietuvos mokyklos, su kokiais iššūkiais susiduria jau mokiniai ir mokytojai, kaip kalbinės mokinių nuostatos sąveikauja su lietuvių kalbos mokymusi.
Autorius (-iai), tyrimą atlikusi institucija
Poderienė Nida
Metai
2020
Dokumento rūšis
Mokslo studija
Nuoroda į atliktą mokslinį darbą/tyrimą
Informaciją pateikė
Lietuvių kalbos institutas
Tema
Grįžimas / (re)integracija Lietuvoje
Spausdinti